Досить багато сучасних господарств, як великих, так і дрібних, використовують техніку, вироблену ще в СРСР. Її робочий ресурс дуже високий, проте надається потужність порівняно з новим станом і за сьогоднішніми мірками дуже низька. Саме тому проводиться переробка дизеля під турбіну, ну а про позитивні особливості нагадувати зайвий раз повністю не варто. Можна тільки сказати, що двигуни старого зразка все ж не так сильно реагують на встановлення компресора, однако10-13% потужності в середньому можна отримати без особливих налаштувань.
Тут варто поставитися з особливою обережністю і не перестаратися, оскільки колінвали деяких модифікацій просто не призначені під ті навантаження, які випробовує система при форсуванні. Ви можете отримати консультацію по підбору потрібної моделі якщо все ж таки вирішите придбати набір переобладнання Д240 під турбіну і збільшити потужність свого старенького помічника. Такий варіант підійде для виконання нескладних завдань в набагато менший термін.
Основна складність переобладнання полягає в тому, що кріплення двигуна і сучасних турбокомпресорів просто не збігаються і доводиться повністю переробляти випускний колектор. Також в більшості випадків потрібно враховувати техніку, в якій буде встановлена система нагнітання. Часто там просто не передбачено місце під монтування досить габаритного сайту.
Наші фахівці можуть допомогти встановити турбіну на старому МТЗ або ж поділитися слушними порадами щодо цього процесу. Не секрет, що машину як до початку робіт, так і після їх закінчення доведеться підготувати до першого запуску. І тут вже знадобиться знання хоча б основних моментів, які обліковуються в подібних процедурах. Можна перекинутися і сказати, що систем запалювання доведеться регулювати однозначно. Телефонуйте, вас чекає багато корисної інформації, а також якісне обладнання, яке складається з турбокомпресора та елементів його кріплення до двигуна, а також повний набір потрібних регулювальних і ущільнювальних прокладок.