Щоб відремонтувати турбіну на Фольцваген тепер не потрібно...

Коли справа доходить до ремонту і обслуговування іномарок – складно стриматися від коментарів. Постійна нестача запчастин, наявність тільки використаний компонентів, ненадійність постачальників і так далі. Ми на ринку систем нагнітання вже дуже давно. За цей час ми встигли заручитися підтримкою багатьох офіційних виробників, а отже, і отримати доступ до якісних запчастин прямо з конвеєра.
Щоб відремонтувати турбіну на Фольцваген тепер не потрібно вишукувати хороший сервісний центр тижнями. Всі роботи можна виконати в нашому складальному цеху. Велика кількість зарубіжного діагностичного обладнання, а також стендів для тестування і контрольного виміру, дозволяють в максимально стислі терміни провести повний капітальний ремонт.
Ви просто надсилаєте компресор до нас, а через кілька днів отримаєте його назад в ідеальному стані. Етапи відновлення включають понад 13 операцій по діагностиці, очищення, відбракування, заміні і тестування різних деталей. Найбільш ретельному аналізу піддається ротор, картридж і середній корпус в зборі. Також перевіряється якість смазываемости поверхонь. Тільки так можна гарантувати якісний ремонт турбіни будь-якого виробника. Аналогічні дії проводяться як при відновленні нагнітачів складного будівельного та сільськогосподарського транспорту, так і при ремонті нагнітачів легкових і підлозі вантажних автомобілів.
Що виходить в результаті?
Багато хто вважає, що найкращим рішенням буде повністю замінити високооборотний вузол, однак це не завжди вірно. Більшість випадків передбачає лише часткову заміну елементів, що означає можливість економії до 50-60% за один огляд. Таким чином, заплативши всього половину те, щоб провести ремонт турбін, клієнт отримує практично новий нагнітач, а іноді навіть з кращими параметрами порівняно з заводським. Не дивно, адже метал вже спрацювався, підібрані потрібні зазори, а основний робочий орган повністю замінений.