Кошик
29 відгуків
+380960442160
+380500765657
+79601252412
УкраїнаЗапорізька областьМелітопольпл. Победы, 3, офис 612
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик
Скиф-Турбо

Турбіна ТКР 6.00.01 - для власників тракторів МТЗ.

Турбіна ТКР 6.00.01 - для власників тракторів МТЗ.

Борисовський завод агрегатів випускає нагнітачі середнього і високого продуктивного класу для досить поширеною в Україні техніки. Це створює непогану конкуренцію на ринку, адже вдається отримати....

Борисовський завод агрегатів випускає нагнітачі середнього і високого продуктивного класу для досить поширеною в Україні техніки. Це створює непогану конкуренцію на ринку, адже вдається отримати продуктивність, практично не поступається зарубіжним виробникам, але при цьому значно зменшити вартість кінцевого продукту.

Про таку річ як турбокомпресор ТКР 6 БЗА знають всі власники тракторів МТЗ, а також малопотужних Зілов. Ці машини служать до сьогоднішнього дня вірою і правдою своїм власникам і не тільки завдяки своєчасному ремонту, але й досить високому впливу системи нагнітання на продуктивність силової установки в цілому.

Короткі характеристики та вигода від встановлення

Двигуни Д245, Д240, встановлені на переважній більшості тракторів вимагають невеликої подачі повітря 0,13-0,16 кг/с, що і надається повною мірою більшістю модифікацій сучасних турбін. Частота обертання їх ротора в залежності від моделі може бути в межах 60-120 тис. об/хв. Зрозуміло, на такій швидкості дуже важливо мати хороший захист впускного тракту, тому всім покупцям рекомендується міняти повітряні фільтри на нові.

Якщо купити ТКР 6.00.01, вдасться додати до максимальної потужності силової установки щонайменше 10-15%, чого більш ніж достатньо для впевненого виконання поставленого перед технікою завдання. Також оператори транспорту після монтажу відзначають такі позитивні моменти:

· плавний набір потужності;

· рівну, стабільну роботу двигуна;

· збільшений крутний момент;

· практично відсутня ймовірність перекидання двигуна при перевантаженні;

· рівномірний розподіл корисної потужності від розподільного валу.

Як ви самі розумієте, це лише поверхневі враження, помічені на осязательном рівні. Конструктивно ж спостерігаються позитивні зміни у вихлопній системі, оскільки відбувається повне догорання паливної суміші, а отже при установці ТКР 6 БЗА можливе зниження витрат як матеріальних, так і тимчасових на обслуговування поверхонь систем відводу вихлопних газів. Єдиним недоліком у даному випадку може стати трохи підвищена температура того ж вихлопу, але збільшення температури не значно, тому сильно негативного впливу на метал не виявляється.

Інші статті