Коли постає питання про придбання систем для форсування важкої техніки, чеські турбокомпресори залишаються поза конкуренцією. Якість виготовлення, а також чудова збірка і балансування дозволяють значно покращити показники силової установки. Ми можемо запропонувати вузли для наступного ряду техніки:
· БелАЗ;
· Кіровець К701;
· Снего-болотоход ШГ-401;
· УРАЛ-5323;
· МАЗ-54323;
· КрАЗ-5444;
· БАЗ-69506;
· Спецтехніка, а також деякі види дизельних поїздів (МДП4).
На машинах, перерахованих вище встановлюються двигуни сімейства ЯМЗ 238 і ЯМЗ 240, мають конструкцію V8 і V12 поршневої системи відповідно.
Подача повітря у такому разі необхідна не менше 0,35 кг/с. Такі характеристики під силу лінійці турбокомпресорів К36, які добре зарекомендували себе в подібному напрямку. Відносно велика частота ротора під час роботи до 90 тис. об/хв дозволяє розвивати робочий тиск в 400-700 кПа, чого цілком достатньо для забезпечення процесу якісної детонації паливної суміші.
Максимально допустима температура вихлоп на вході в турбіну +700⁰С. Однак такий показник не може витримуватися протягом усього часу роботи (максимум 1,5-2 години). У штатному режимі навіть 600⁰С буде цілком нормальною і робочою температурою, що не викликає ніяких передчасних деформацій у структурі металу компресора.
Деякі особливості
Оскільки тиск в турбінної равлику утворюється пристойне, максимальний опір за виходом турбіни серії К36 може становити цілих 12 кПа, в той час як впускний тракт компресорної частини не повинен обмежувати забір повітря на показник вище 6 кПа.
Тобто потрібно підібрати систему фільтрації таким чином, щоб вона змогла забезпечити не тільки захист від абразивних елементів, але і володіти невеликим опором. Як це зробити підкажуть наші фахівці при оформленні замовлення за телефоном. Впевнені, що вибір у бік даної лінійки турбокомпресорів не буде помилковим. Звертайтеся!