Якісний ремонт турбін.
Турбіна на кейс ремонт.
Потужна тракторна техніка дивує своєю продуктивністю не тільки за рахунок об'єму двигуна. Велику роль відіграє система нагнітання. Дійсно, подача повітря в камеру згорання під тиском підвищує якість детонації паливної суміші. Крім того для цього процесу потрібно набагато менше палива.
Показники в 20% по силі і 8-12% економії палива взяті не зі стелі. Притому що вони не ґрунтуються на суто лабораторних статистичних даних. Однак не про це піде мова. Справа в тому, що яким би якісним не був процес виробництва компресорів, механіка бере своє. Тертя рано чи пізно призводить до відхилення від стандартних параметрів, а потім і зовсім до відмови вузла або всієї системи в цілому.
Допомогти у вирішенні цієї проблеми може якісний ремонт турбін, що надається нашою компанією. Сучасне обладнання, підковані у своїй галузі фахівці, хороша матеріальна база – все це дозволяє зробити процес відновлення заводських характеристик швидким і, саме головне, надійним.
Усунення унікальних проблем
Ми знаходимо і виправляємо те, до чого в стандартних сервісних центрах ніколи не додумалися б. Завдяки індивідуальному підходу Ваш нагнітач буде розглядатися окремо, не за шаблоном. Виявляються тріщини, сколи, абразивне зношування, структура матеріалу вала, лопаток ротора, корпусних елементів. Також перевіряється площину фланців на наявність перекосів і ненормальних заглиблень.
Якість відливання равликів також може впливати на ефективність роботи турбіни. Проводиться аналіз опору повітря і при необхідності вносяться відповідні правки. Також в залежності від марки техніки діагностуються певні проблемні ділянки, що зустрічалися в практиці.
Часто в заявках ми бачимо турбіну на кейс, ремонт якої не становить ніяких труднощів для наших експертів. Опрацьовані системи діагностування і виявлення прихованих проблем використовуються для швидкого усунення неполадок середнього корпусу, де найчастіше виникають неполадки внаслідок розбалансування ротора. Велика частота обертання його з подібним дефектом може стати каталізатором для поступового, але планомірного руйнування посадочних місць. Це веде до збільшення споживання мастила спочатку і заклинювання вузла надалі.