Турбіна з сопловим апаратом.

Проектування систем нагнітання – складний, тривалий і дорогий процес. Під час якого дуже важливо не тільки враховувати особливості матеріалів, але і робочого середовища, тобто повітря. При різних умовах він веде себе по різному, а значить і параметри на виході дає трохи інші. Система управління турбіною – давня мрія практично всіх агрегатних конструкторів і інженерів. Створити універсальну систему, що підходить практично під всі види нагнітачів досить складно, однак успіхи вже є.
Підвищення швидкості руху повітря і тиску турбіни
З того моменту, як з'явилися перші турбіни з сопловим апаратом, почалося активне навчання і поповнення знань у механіків всіх сфер діяльності. Це дійсно важливо, оскільки примітивне звуження виходу або входу компресора, засноване на отливании контурів корпусу – минуле століття.
Зараз застосовую герметичні пелюсткові сполуки, що дають можливість регулювати переріз вихлопу практично в абсолютних значеннях. Це дозволяє досягати ще більшої регулювання руху вихлопного газу на колесо компресора і змушувати його обертатися з потрібною частотою.
Ось що дає подібне рішення:
· мінімальне розсіювання потоку;
· плавне регулювання частоти обертання;
· повна герметичність;
· практично немає впливу температури;
· довговічність рухомої частини і мінімальний знос навіть при частій зміні перерізу.
Водії, що використовують подібні турбокомпресори з геометрією в своїх двигунах, можуть розраховувати на приріст продуктивності в районі 5-7% у порівнянні зі стандартним рішенням. Приблизно такі ж числа видаються і при вимірі економічності. Одним словом – апгрейд дійсно варто підвищеної уваги. А ми допомагаємо здійснити все максимально швидко і вигідно.
Механіки та інженери монтажного відділу проведуть підготовчі, настановні й обкатні роботи, а також подбають про ретельній перевірці відповідального вузла на спеціальному стенді. Після неї можна буде не сумніватися у витримці повного гарантійного строку. Приходьте до нас і не пошкодуєте про зроблений вибір.