Продавець Скіф-Турбо розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
72 відгуків
+380 (96) 307-63-97
+380 (66) 746-22-28
+380 (96) 044-21-60
69000, улица Александровская, 35, Офис 612 Бизнес центр "Элемент", Запоріжжя, Україна
Кошик
Скіф-Турбо

Турбокомпресори з кожним роком стають все досконалішими.

Турбокомпресори з кожним роком стають все досконалішими.

Турбокомпресори з кожним роком стають все досконалішими. Вони починають давати двигунів тільки найнеобхідніше в їх роботі – кисень, який і запускає процес горіння палива в циліндрі. Для того щоб максимально якісно проапгрейдити свій вантажний автомобіль слід знати не тільки марку нагнітача, який буде встановлений, але й:

·         його особливості роботи,

·         режими обертання вала силового агрегату,

·         максимальний тиск на вихлопі,

·         опір повітряного фільтра,

·         марку масла, що заливається в середню частину,

·         правила догляду за компресором,

·         особливості профілактичних робіт і якість палива.

Перераховане вище показує, наскільки важливий кожен аспект при вирішенні посилити свій силовий агрегат.

Форсування парку вантажних автомобілів

Как правило, хозяева крупных торговых или транспортных компаний заботятся только о ремонте и поддержании работоспособности каждой единицы техники. Однако иногда случается так, что нужно модернизировать сразу десяток, а то и больше машин с одноименными двигателями. Так, например турбина С14-174-01 МАЗ Зубрёнок сделает фуры, самосвалы и строительную технику Минского автомобильного завода более производительной и экономичной. Даже в масштабах 1 единицы 2-3 литра топлива на каждые 100 км пробега уже что-то значит. А теперь представьте, насколько экономно переоборудовать весь транспорт.

Преимущества от монтажа систем нагнетания

Всем известно, что дизельные двигатели работают за счет компрессионного поджига топлива. То есть оно взрывается при повышении температуры во время сжатия смеси. Разумеется, если подать в камеру сгорания воздух сразу под давлением, то нужно меньше топлива для качественной детонации.

Турбина К36-87-01 МАЗ ЯМЗ-238 дает огромное преимущество для восьмицилиндровых установок. Их общая мощность повышается до 20% без регулировки. Если же настроить стабильную и правильную дозировку топлива, то есть все основания для того чтобы увидеть цифру 25% и более.

Наша компанія додатково пропонує провести балансування турбокомпресорів і налаштувати їх роботу безпосередньо на самому автомобілі, щоб максимально швидко ввести техніку в експлуатацію після ремонту або модернізації.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner