Продавець Скіф-Турбо розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
72 відгуків
+380 (96) 307-63-97
+380 (66) 746-22-28
+380 (96) 044-21-60
69000, улица Александровская, 35, Офис 612 Бизнес центр "Элемент", Запоріжжя, Україна
Кошик
Скіф-Турбо

Покоління V-образних двигунів відкрили ЯМЗ 236/238.

Покоління V-образних двигунів відкрили ЯМЗ 236/238.

Покоління V-образних двигунів відкрили ЯМЗ 236/238. Це дітища Ярославського моторного заводу, який ще в далеких 50-х роках зробив досить велику роботу, подарувавши всьому радянському союзу величезний ривок в плані продуктивності великовантажного транспорту. Проте пізніше поширення вони отримали і на іншій техніці:

·         Будівельна;

·         Сільськогосподарська (К700);

·         Дорожня;

·         Військова (Бтр);

·         Генератори в лікарнях;

·         Кораблі річкового і морського сегмента і т. д.

Потужність чотирьох тактів нового дизеля в сукупності з відмінною компактністю давали неперевершені показники продуктивності в самий розпал розвитку могутньої держави. Однак незабаром і цього здалося мало. Конструкційні зміни вносити вже не було сенсу, оскільки більшість машин вже працювали на модифікаціях цієї силової установки. Рішенням стала турбіна на ЯМЗ-238, яка і дала відчутний приріст там, де його вже неможливо було отримати без значного збільшення продуктивності.

Як вдалося модернізувати старий силовий агрегат

Оскільки впускний колектор, як і випускний у обох модифікацій знаходиться в розвалі корпусу двигуна, зробити турбіну під нього не склало ніяких труднощів. Технологія розкручування ротора збереглася така ж, як і на рядні 4-хтактном. При цьому 50-річні «ветерани» ще можуть принести величезну користь, містячи в собі якість матеріалів і чудове прагнення радянських конструкторів зробити все в найкращому вигляді.

Якщо говорити про машинах, таких як вантажні, тягачі або трактора, то в корпусі моторного відділення не було передбачено місце під нагнітач, однак при невеликій вправності все ж можна домогтися ергономічної модернізації.

Сучасні трактори та вантажівки мають продуманий дизайн і Ярославська турбіна ТКР 9 для МАЗ також туди стає. Спочатку з конвеєра вантажівки сходять з передвстановленою системою форсування, маючи підвищені показники економічності, так і продуктивності.

Наша компанія піклується про те, щоб будь-які роботи по установці або ремонту турбін стали швидкими, якісними і довговічними.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner