Найбільш відповідальна частина турбіни – середній корпус. Саме тут відбувається затискання ротора в підшипниках і балансування обертання. При нерівномірному масі лопаток турбіни по обидві сторони підшипники і сальники дуже швидко приходять в непридатність. При цьому видимої різниці може і не бути.
Якщо після декількох десятків мотогодин у вихлопі проявляються сизуваті або чорні клуби диму – значить вал ротора не герметичний і масло протікає в колесо вихлопу або впускного колектора.
Як провести обслуговування?
Прежде всего стоит помнить, что без особого оборудования не стоит самостоятельно пытаться разобрать турбину. Конструкция не терпит неосторожных движений и сколов, а обратная сборка должна осуществляться с последующей проверкой. Вот почему ремонт среднего корпуса турбины настолько важно проводить в кругу специалистов данного профиля.
Бывает и так, что можно просто поменять картридж, пока старый окончательно не «съел» посадочные места. Важно помнить, что при значительной деформации внутренней поверхности следует полностью заменить среднюю часть.
Команда наших механіків обов'язково встановить причину такої поведінки турбокомпресора і дозволить заощадити багато часу на пошук якісного сервісу. Ми займаємося продажем і обслуговуванням систем нагнітання вже кілька років і за цей час зарекомендували себе як надійні партнери при зверненні до яких можна повністю розраховувати на якісний, недорогий і максимально швидкий сервіс.
Важливість якісної фільтрації масла
Ні для кого не секрет, що весь комплекс мастильних заходів в компресорі відбувається саме в середній його частині. При нестачі очищення масла починає проявлятися посилений знос тертьових поверхонь з розгерметизацією в області сальников. Це і призводить до видимими ознаками збійної роботи компресора.
Постійний контроль і заміна його значно продовжать термін служби. Це варто почати робити як тільки буде проведена заміна або ремонт середньої частини.