При появі першої ознаки несправності компресора в тракторі або легковому автомобілі варто негайно приступити до усунення. Залежно від причини приймається і методика відновлення.
Зараз ми опишемо перші ознаки, які просигналізує про можливе форс-мажор:
· синій дим (обережно, оскільки це можуть бути і компресійні кільця і клапана);
· зайва вібрація;
· перевитрата олії в компресорі;
· характерний писк звук (тертя металу).
Як тільки це виявилося бажано відвідати майстерню і перевірити чи дійсно проблема в самому нагнітачі. Стандартний ремонт турбокомпресора включає в себе заміну сальників, ротора і повний демонтаж з заміною на новий.
Альтернатива
Можна також прийняти тимчасові заходи, такі як локальне усунення проблеми. Поміняти сальники, замінити спалену крильчатку або вал ротора. Однак при цьому дуже складно гарантувати тривалу роботу. Це скоріше екстрений вихід, який допоможе доопрацювати сезон, а пізніше стати на капітальний ремонт. Однак деколи краще не економити і зробити все відразу, оскільки замаскована проблема має властивість рости і проявлятися в самий невідповідний момент.
Фахівці відділу механіків можуть допомогти порадою або повністю здійснити заміну/підготовку системи нагнітання. Таким чином зробити ремонт турбіни можна як повноцінний, так і тимчасовий.
Наша компанія постачає якісні елементи механічних частин і готова надати їх на дуже вигідних умовах будь-якому великому підприємству або приватному власникові з однією одиницею техніки.
Коли стандартний ремонт компресора безсилий?
При повному руйнуванні однієї з крильчаток (як правило провідною) страждає весь картридж. Деформація вала, накопичення напружень, тріщин, скручивающих зусиль – далеко не повний перелік. Дуже сильно деформується сам корпус компресора, що веде до порушення обтічності і завихрення повітря/вихлопних газів.
Відновлення такого нагнітача практично неможливо, а якщо і так, то не набагато дешевше нового, причому немає гарантій тривалої роботи. Все це тонкощі і ми радили б скористатися нашими послугами для максимального їх розкриття.