Чеський турбокомпресор на трактора ХТЗ та МТЗ

Сільгосппідприємства приватного і державного напрямки в будь-якому випадку мають досить великий тракторний парк, що накладає певні обмеження на його використання. Стосується це в першу чергу економічності і відносини витрачених коштів до виконаної роботи.
Різного роду модифікації та доповнення до конструкції тракторів допомагають це реалізувати, але ніщо так не піднімає продуктивність, як турбокомпресори. Збільшуючи і стабілізуючи динамічні показники силового агрегату, вони дають пристойний економічний результат.
Можливості штату компанії в плані продажів і послуг
Мы, как слаженный и долго работающий вместе коллектив, прекрасно понимаем направленность рынка модернизации тракторной техники. Об этом говорит то, что все чаще к нам приходят для того чтобы заказать турбонаддув на трактор ХТЗ. Не удивительно, ведь именно техника этого класса помогает справиться с проблемами сезонного характера или там, где обычные машины просто не способны проявить себя так же. Разумеется, целинные земли уже намного реже встречаются, однако даже обрабатываемые поля нередко нуждаются в более глубокой обработке, чем и занимаются машины Харьковского завода.
Відмінне навісне обладнання, що встановлене на передній і задній частині трактора завжди потребує стабільній частоті обертання масляного насоса, що під навантаженням зробити не завжди вдається. Якщо ж забезпечити підвищення стабільності набору потужності, можна без особливих зусиль досягти плавності підйому, зменшення зносу за рахунок ривків і знакозмінних навантажень.
Ми завжди готові проконсультувати свого клієнта у всьому, що стосується замовлення, характеристик і можливих послуг по установці, ремонту і демонтажу. Маючи для цього все необхідне, у Вас ніколи не виникне проблем у цьому плані, оскільки досвід співробітників і постійне підвищення кваліфікації дають можливість розібратися з будь-якими факторами і проблемами, що виникли в процесі експлуатації.
Компанія без проблем дістане для клієнта популярний чеський турбокомпресор к27-61-10, що встановлюється на більшість популярної сільгосптехніки та інших тракторів Харківського заводу.