Ремонт турбіни - друга життя.

Однією з частих причин, що призводять до необхідності виконувати ремонт турбін, є несвоєчасна заміна масла і масляного фільтра. Що призводить до скупчення в мастилі зважених частинок бруду, до того ж у таких випадках знижуються робочі характеристики будь-якого сорту масла.
Все указанные причины делают масляную защитную пленку не надежной и при высоких нагрузках, ее защитных возможностей может не хватить, что приведет к прямому контакту трущихся частей турбины, таких как ― подшипники, вал. За чем последует быстрый износ и в итоге понадобится досрочный ремонт турбин. Если же в масле скапливается различная грязь, которая может попасть в масло благодаря невнимательности мотористов, бывает следствием износа деталей автомобиля (даже естественного) и тд, тогда взвешенные частицы попадают в зазоры, между деталями ротора нанося различные повреждения, например, царапины.
При появі гострих крайок на елементах тертьових частин захисна масляна плівка вже не зможе захищати турбіну ― знос зросте в рази і буде причиною дострокового ремонту даного агрегату. Крім того різні пошкодження можуть привести до різних ступенів вироблення елементів ротора, що часто під дією великих радіальних навантажень, призводить до того, що турбіна приходить в повну непридатність, до чого призводить поломка валу і тд.
Щоб уникнути такого роду неприємностей слід своєчасно виконувати планові заміни масла, фільтра. А при перших ознаках несправності потрібно виконувати ремонт турбін, це значно економить кошти і дозволяє швидко відновити турбіну, після чого тривалість її експлуатації буде рівною ресурсу нової турбіни. Якщо ж водій не буде звертати увагу на що з'явився шум з моторного відсіку і вказує на несправну роботу виробу, то зруйновану турбіну доведеться повністю міняти на нову.