Продавець Скіф-Турбо розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
72 відгуків
+380 (96) 307-63-97
+380 (66) 746-22-28
+380 (96) 044-21-60
69000, улица Александровская, 35, Офис 612 Бизнес центр "Элемент", Запоріжжя, Україна
Кошик
Скіф-Турбо

Капітальний ремонт турбіни

Капітальний ремонт турбіни

Ремонт турбін, найчастіше виконується при недотриманні вимог щодо експлуатації даних виробів. Найбільш частими причинами пошкоджень є:

 

1. Використання неякісного або неспеціалізованого олії.

 

2. Несвоєчасна заміна масла і масляного фільтра.

 

Все указанные причины приводят к трению элементов ротора турбины, а стало быть, и быстрому выходу из строя. Это случается из-за того, что трущимся частям ротора требуется защитная масляная пленка, предотвращающая их прямой контакт и трение. Если этого не происходит, то долго турбина не сможет проработать, особенно, если в смазке будут находиться взвешенные частицы, которые легко наносят царапины и другие повреждения, после чего износ турбины происходит еще быстрей и обычно все заканчивается достаточно громким шумом, идущим от места установки данного агрегата. Після появи, якого варто відразу ж звернутися до фахівців ― це в багатьох випадках може допомогти заощадити. Тобто можна обійтися меншою сумою витраченої на ремонт турбін.

 

Який зазвичай виконується заміною зношених і просто пошкоджених елементів. У важких випадках відбувається заміна картриджа всього (ротора) в зборі. Що достатньо дорого, але все одно на порядок дешевше, ніж покупка нового виробу. Тим більш ретельна чистка агрегату, при необхідності з піскоструминної обробкою, заміна зношених деталей і їх балансування, що забезпечують відремонтованої турбіні ресурс і стан нової.

 

Також важливо правильно встановити турбіну, її перекіс обмежує подачу масла до частин, що труться частинам, достроковий ремонт при цьому також не змусить себе чекати. При установці не потрібно наносити рясний шар мастила в місці з'єднання трубки підведення масла і турбіни, досить часто зустрічаються випадки, коли зайве масло частково закупоривало канал підведення мастила з подальшим плачевним результатом.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner