Ремонт турбін Renault Magnum

Часто використовується на автомобілях RENO турбіна Holset або турбіна Schwitzer є розробками одних з найбільш відомих у світі виробників, а тому відрізняються високою надійністю і довговічністю. Але є ряд вже стали класичними помилок водіїв, які призводять до несправностей і необхідності виконувати ремонт турбін Renault Magnum.
Однією з найпоширеніших помилок є робота турбіни при дефіциті олії. Та найбільшу небезпеку становить ситуація, коли мотор використовувався на підвищених обертах, а потім відбулася миттєва остановка автомобіля з вимиканням двигуна. Навіть при помірних режимах використання двигуна турбіна обертається з частою в кілька десятків тисяч обертів на хвилину, а при максимальних навантаженнях обороти досягають показника 150 тис. і вище.
Такие сложные условия эксплуатации требуют, чтобы все трущиеся детали ротора турбины были разделены масляной защитной пленкой. Если ее нет, то это ведет к быстрому износу элементов турбины. А в случае с выключением мотора после напряженной его эксплуатации масляного покрытия просто нет ― ввиду того, что остановлен двигатель и подача смазки вообще прекращена. Кроме того ситуация значительно ухудшается тем, что турбина в такие моменты разогрета до очень высоких температур и самое плохое ― этот агрегат после остановки двигателя продолжает работать по инерции на больших оборотах.
Всі ці створені водієм причини відразу ж призводять до руйнування залишків масляної плівки і роботі, як кажуть на "суху", що створює привід для величезної зношування тертьових деталей, крім того навіть після зупинки турбіна страждає від різкого перепаду температур. Наскільки актуальна Проблема, що розроблені і знаходяться в продажу спеціальні таймери, які дозволяють у подібних ситуаціях мотору ще кілька хвилин працювати, це дасть можливість турбіні охолодитися і уникнути масляного голодування.