Достроковий ремонт турбін DAF доведеться робити після використання даних виробів на режимах роботи, при яких маслосистема двигуна не може в повному обсязі задовольнити їх потребу в змащенні. Тобто всі тертьові частини мотора повинні розділятися масляною плівкою, якщо цього не відбувається, то елементи вала і підшипників починають тертися на "суху", що миттєво призводить до підвищеного зносу, який прискорюється і високою температурою.
Масляне голодування може наступити в трьох випадках:
1. При початку руху відразу ж після запуску двигуна. Рекомендується почекати декілька хвилин на місці поки масло система не забезпечить безперебійну передачу мастила до турбіни.
2. При тривалому використанні мотора на холостих обертах. При мінімальному навантаженні маслосистема забезпечує турбіну невеликою кількістю мастила, що призведе до значного підвищення температури, після чого масляна плівка буде зруйнована і почнеться "сухе" тертя.
3. Одним з найбільш небезпечних для турбіни випадків є робота двигуна з високим навантаженням, а потім миттєва зупинка, з наступним вимкненням мотора. Розпечена турбіна миттєво залишається без мастила і при цьому ще обертаючись на великих оборотах. У такому випадку потрібно надати турбіні деякий час, щоб знизити температуру.
Ознаками зношеності турбіни буде шум під час роботи виходить із місця її встановлення. Він свідчить про те, що пора робити ремонт турбін DAF. Який полягає у виявленні зношеного елемента і його заміни, може змінюватися компресорне колесо або при сильних ушкодженнях весь ротор в комплекті. Після виконання заміни проводиться балансування ротора, після чого він встановлюється в корпус і монтується на двигун. Ремонт у багатьох випадках більш вигідний, ніж покупка, особливо якщо врахувати, що на цих машинах часто використовуються якісні, але дорогі агрегати ― турбіна Holset або турбіна Schwitzer.