Двигун з турбіною К36

Багато двигуна сімейства ЯМЗ-238 вже відслужили не один десяток років, що показує їх досить високу надійність. Але багато хто власники не проти їх замінити на більш сучасний і ефективний мотор. Зупиняє питання ціни ― все сучасне і ефективне коштує дорого, тим більше враховуючи нинішній важкий час.
Але вирішити дану проблему під силу в рази більш дешевим способом, під назвою турбіна До-36. Це виріб розроблено і зроблено в Чехії, її виробник CZ Strakonice ― одне з найбільш впізнаваних імен на даному ринку України та інших пострадянських країн. Відмітною особливістю виробу є висока якість виготовлення і балансування ротора, що забезпечує довговічність без втрати ефективності. Також на підприємстві діє ретельний контроль якості, що виключає можливість постачання неготового до використання агрегату.
Турбіна К-36 легко підніме потужність кожного двигуна сімейства ЯМЗ-238 на 20-50%, при цьому зробивши мотор сучасним керованості, динамічності. Помітно знижується витрата палива.
Такий ефект досягається тим, що турбіна До-36 стискає і подає в двигун саме необхідне в даний момент кількість повітря, що забезпечує якісне безвідходне згоряння палива. При зміні режиму роботи турбіна До-36 миттєво адаптується до нових умов, тобто в будь-який момент вона створює оптимальну постачання повітря, що не навантажує двигун.
Для довготривалої експлуатації турбіни достатньо, щоб вчасно замінили масло, згідно інструкції мотора, а ще воно обов'язково повинно бути спеціалізованим, не можна забувати і про повітряне і масляному фільтрах, які повинні успішно охороняти даний виріб від передчасного зносу. Турбіна не вимагає додаткового обслуговування або якихось робіт перед установкою та використання за винятком візуальних оглядів.