Продавець Скіф-Турбо розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
72 відгуків
+380 (96) 307-63-97
+380 (66) 746-22-28
+380 (96) 044-21-60
69000, вулиця Олександрівська, 35, Офіс 612 Бізнес центр "Елемент", Запоріжжя, Україна
Кошик
Скіф-Турбо

Турбина на Камаз

Турбина на Камаз

На сегодняшний день многие владельцы транспортных средств вынуждены экономить на расходах автомобилей, это касается и КамАЗ. Одним из таких способов является замена "родного" мотора КамАЗ-740 на более современные двигатели Минского завода. Но если вникнуть в суть, то такое решение лишено экономического смысла. Стоит новый двигатель немало, к тому же сопутствующие установка, регистрация в ГАИ, у нового мотора могут оказаться свои "тараканы", а в результате минский Д-260 добавляет всего 50 "лошадей", с 15-20% экономией "дизеля".

 

Теперь другой подсчет ― вместо покупки дорогого нового двигателя потратить 5-7 тыс. грн и купить турбину на КамАЗ. В итоге это даст прирост мощности на 20-50%, то есть если к "табуну" в 210 л.с. добавить даже минимальные 42 л.с., то это практически такой же показатель, как у Д-260. А кроме этого турбина на КамАЗ экономит, такие же 15-20% топлива, что и новый минский двигатель. То есть получается тот же результат, что при покупке мотора за огромную цену, что при установке турбины за небольшие деньги на КамАЗ.

 

Якщо звернутися до конструкції, популярного на сьогодні Д-260, то виявиться, що він турбований ― це означає, мотор з ММЗ потужніше і економічніше, лише за рахунок тієї ж турбіни. Чи Не простіше купити турбіну на КамАЗ відразу і не витрачатися на дороге задоволення, яке дає сумнівний результат.

 

Двигун КамАЗ-740 завжди відзначався надійністю і його донедавна цінували водії, тепер він не такий сучасний, але недорога турбіна на КамАЗ все це може поправити. Причому свою ефективність турбокомпресор доведе на будь-якому двигуні ― після капремонту або з повністю исчерпавшим ресурс, що дозволить ще заощадити гроші. До того ж, як і новий Д-260, старий перевірений КамАЗ-740 з турбіною буде працювати набагато тихіше, машина стане набагато стабільніше.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner