Кошик
29 відгуків
+380960442160
+380500765657
+79601252412
УкраїнаЗапорізька областьМелітопольпл. Победы, 3, офис 612
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик
Скиф-Турбо

Сучасна турбіна БЗА ТКР-6

Сучасна турбіна БЗА ТКР-6

Сучасна турбіна БЗА ТКР-6 значно підвищує потужність двигуна Д-245, що особливо буде вигідно власникам різних бензинових автомобілів Зіл. Адже навіть атмосферне дизельний двигун Д-245 набагато практичніше "рідних" моторів, а турбонаддув робить його наполовину потужніше, а значить ефективніше. Крім того, дана турбіна БЗА економить до 20% палива.

 

Неважко підрахувати, що власник Зіл замінив встановлений на заводі двигун Зіл-508, який витрачає майже 40 л бензину, Д-245 і встановили ТКР-6 (забезпечить витрата не більше 18 л "дизеля") заощаджують масу грошей. А заміна двигуна на новий турбований, при пробігу 100 км/добу, окупиться вже через рік ― півтора.

 

Крім того турбіна БЗА забезпечить сертифікацію ЄВРО2. Сам двигун завдяки виробу борисівського виробництва стає стабільніша, набагато тихіше, передачі перемикаються набагато рідше, що порадує будь-якого водія.

 

Варто відзначити, що дана турбіна БЗА повністю відповідає всім сучасним вимогам. А власні розробки інженерів з Борисова роблять виріб ТКР-6 суттєво менш вимогливим до якості використовуваного масла, що підвищує ефективність, довговічність турбіни, а значить і всього двигуна. Конструкція турбіни повністю адаптована до реалій експлуатації "робочих конячок" Зіл, в тому числі в складних умовах, запиленості при збиранні врожаю і тд.

 

Представлена турбіна БЗАлегко монтується на двигун навіть самостійно водієм ― ніяких налаштувань вона не вимагає. У використанні вона вкрай невибаглива, тому єдина робота, яка виконується при використанні ― це її огляд на предмет відсутності підтікання масла, що використовується для охолодження і цілісності частин.

 

Заміна масла проводиться згідно нормативів двигуна, а демонтаж тільки у разі капремонту двигуна, що робить ще більш привабливим застосування ТКР-6.

Інші статті