Двигуни СМД-31

Двигуни СМД-31
Старі радянські двигуни СМД-31 незважаючи на свій поважний вік і навіть відсутність заводу виробника користуються попитом і причому заслуженим ― висока конструктивна надійність поряд з чималою потужністю дозволяє їм бути затребуваним рішенням для комбайнів. В цьому їм успішно сприяють турбокомпрессоры.
Ефективність турбокомпресора на вітчизняних комбайнах була доведена ще в далеких 80-х рр. Сучасні ж агрегати сприяють значному підвищенню потужності (наприклад, навіть не першої "свіжості" СМД-31Б з сучасної турбіни ТКР-11 здатний розвивати значні 217 кВт). Крім того, зростання потужності відбувається на тлі зниження споживання палива (до 15%), яке відбувається завдяки тому, що турбокомпресор дозволяє спалювати "дизель" майже повністю. Також важливим моментом є те, що його можна використовувати навіть на "убитих" двигунах, причому з таким же відчутним результатом. СМД-31 вполне способен при своевременных ТО и установленном турбокомпрессоре собирать урожай 3-4 года без ремонта, причем с полной отдачей, а вклад турбины в это значительный.
Важно знать, что преимущества турбин на этом не заканчиваются, а самое главное из них, что турбокомпрессор в основном имеет одну статью расходов ― стоимость покупки. В ходе эксплуатации дополнительных вложений он не требует:
1. Ремонт данного изделия проводиться при таких же работах на самом двигателе.
2. Турбину в ходе эксплуатации демонтировать не нужно.
3. Ніяких налаштувань, регулювань після придбання та монтажу для збільшення продуктивності або яких-небудь інших цілей не виконується.
4. Такі роботи, як зміна масла виконуються згідно інструкції до самого СМД-31 і його модифікацій.
Все вищезазначене доводить ― експлуатаційні витрати турбокомпресора близько нульові, що ще більше підвищує його цінність і внесок в ефективну роботу двигуна і комбайнів в цілому.