Двигуни сімейства СМД
Перший двигун СМД був створений ще в 50-х роках ― конструкція вдалася, тому перший рядний 4-х циліндровий двигун став основою цілого сімейства, які, по суті, є лише модернізацією першого виробу. Але завдяки своїй витривалості, невибагливості двигун залишається востребованним для тракторного, комбайнового і іншої техніки. У цьому їм сприяють турбокомпресори, які компенсують недолік потужності, продовжують ресурс, знижують витрати "дизеля". У першу чергу це стосується СМД-17, яким укомплектовувалися трактора ДТ і різні моделі лісогосподарських тракторів, це можна побачити з того, що промисловість, зрозумівши вигоду згодом випустила популярну нині турбовану модель даного двигуна СМД-17Н.
Якщо ж на техніці встановлений не турбований варіант СМД-17, але є бажання модернізувати його не витрачаючи великих грошей ― заощадивши при цьому на витраті палива (до 15%) і суттєво підвищивши потужність, то варто звернути увагу на вже зарекомендували турбокомпресори ТКР-8,5. Вони додають надійним двигунів ефективності, що дозволяє даними моторів успішно конкурувати з сучасними моделями, а найчастіше їх випереджати по ряду характеристик, особливо це стосується зношених виробів. Турбіна і своєчасний дають змогу інтенсивно використовувати трактор навіть зі старим двигуном протягом декількох років без суттєвих капіталовкладень у ремонт, а у зв'язку з цим знижуються і простої техніки.
Тим більше потрібно враховувати, що ціна турбокомпресора для СМД-17 демократична і дозволить це зробити кожному власнику трактора з даним виробом. Крім того, потрібно звернути увагу ― турбіна в експлуатації вигідна, вона не вимагає додаткових витрат, що її не потрібно регулювати. Терміни заміни масла двигуна не змінюються. Турбокомпресор ремонтопрігоден, а її демонтаж виконується з метою огляду і можливого ремонту виконується тільки при капітальному ремонті двигуна, що не важко.