Продавець Скіф-Турбо розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
72 відгуків
+380 (96) 307-63-97
+380 (66) 746-22-28
+380 (96) 044-21-60
69000, вулиця Олександрівська, 35, Офіс 612 Бізнес центр "Елемент", Запоріжжя, Україна
Кошик
Скіф-Турбо

Актуатор турбіни. Обслуговування

Актуатор турбіни. Обслуговування

Актуатор турбіни. Обслуговування

 

Актуатор турбіни виріб надійне, виходить з ладу рідко. Але в експлуатації трапляється всяке, тому необхідно знати деякі правила для більш ефективного використання цього регулятора.

 

Когда актуатор турбины исправен, правильно настроен необходимо погазовать на месте. Выполняется это действие с целью заметить, на каких оборотах шток актуатора переместится в другое положение. Ход будет небольшой до 30 мм, но укажет, на каких оборотах двигателя он срабатывает. А поскольку он рассчитан на одни и те же значения, то это будет наиболее простым, но точным показателем исправной работы актуатора турбины, хотя наиболее правильные показатели можно получить на специальном стенде.

 

Также показания проверки прогазовкой можно использовать для определения правильности срабатывания данного регулятора. Например, двигатель не дает должной мощности, происходят какие-либо рывки и тд, а при проверке оказывается, что актуатор открывается слишком рано, то нужно выполнить регулировку. Конечно же, наиболее оптимально это сделать у специалистов, но актуатор довольно-таки прост, поэтому всегда можно попробовать самостоятельно.

 

Найпростіший і все ж ефективний спосіб, це змінити пружину на більш/менш жорстку.Можливе регулювання штока, який пов'язує актуатор з клапаном вестгейта. Його більша/менша довжина відповідно більше/менше відкриває клапан перепуску, а значить, змінює яку-небудь сторону обертів турбіни.

 

Часто причиною несправності актуатора турбіни може бути манжета з маслос'емних ковпачками. У цьому випадку, нескладно зробити своїми руками. Для цього достатньо видалити корпус старої манжети, знежирити поверхню і за допомогою клею-герметика наклеїти нову. Щоб забезпечити герметичність зазори між ковпачками набиваються литолом. Потім на той же клей "садиться" мембрана, яка по колу завальцовивается молотком. Робота виконана, далі потрібна лише налаштування.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner