Продавець Скіф-Турбо розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
72 відгуків
+380 (96) 307-63-97
+380 (66) 746-22-28
+380 (96) 044-21-60
69000, улица Александровская, 35, Офис 612 Бизнес центр "Элемент", Запоріжжя, Україна
Кошик
Скіф-Турбо

Навіщо потрібно використовувати актуатор турбіни

Навіщо потрібно використовувати актуатор турбіни

Навіщо потрібно використовувати актуатор турбіни

 

Як відомо, актуатор турбіни служить для подачі команди на відкриття клапана вестгейта, що дозволяє відвести частину енергії вихлопних газів, а значить зменшити підведення енергії до крильчатці. Це в підсумку зменшує кількість стиснутого повітря надходження від турбіни в двигун автомобіля. Багато хто задається питанням ― навіщо це робити, якщо питання в тому, щоб не зламати турбіну, то можна її зробити міцніше і максимально допустимі обороти стануть більше, що дозволить поставляти в мотор більшу кількість повітря ― все це ще забезпечить додаткову потужність автомобіля, зробить її ефективнішою. І тим більше це дозволить заощадити на таких "непотрібних" і незрозумілих багатьох деталей, як актуратор турбіни, клапан вестгейта.

 

Але не тут-то було перешкодою збільшення потужності турбокомпресора є фізика з якої нічого не поробиш. Справа в тому, що навіть при не перенагруженном стандартному режимі роботи двигуна турбіна витрачає лише 75% одержуваної енергії на свою пряму функцію стискати повітря і поставляти його в двигун. А 25%, що залишилися, що називається "вилітають в трубу" ― вони просто перетворюються в теплову енергію, яка спочатку розігріває сам турбокомпресор і слідом за ним і стискається повітря, яке надходить у циліндри вже володіючи досить високою температурою.

 

І це є "бідою", наприклад, в 2 м3 розігрітого на звичайному режимі роботи повітря молекул кисню менше, ніж 0,7 м3 звичайного атмосферного, який ще не потрапив в турбіну. А чим швидше "крутитися" крильчатка турбокомпресора, тим більше вона виділяє тепла, отже, її ефективність буде різко знижуватися. Гаряче повітря обіцяє мінімум детонацією, яка призводить до значної втрати потужності, найгірший варіант ― втрата двигуна. Тому актуратор турбіниє незамінною на сьогодні деталлю в процесі постачання повітря двигуну.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner