Кошик
29 відгуків
+380960442160
+380500765657
+79601252412
УкраїнаЗапорізька областьМелітопольпл. Победы, 3, офис 612
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик
Скиф-Турбо

Актуатор турбины в его значение в истории турбостроения

Актуатор турбины в его значение в истории турбостроения

Актуатор турбины в его значение в истории турбостроения

 

Турбированные двигатели завоёвывают всё большую популярность у водителей благодаря своей мощности. А дизельные двигатели, оснащённые турбиной ещё и более экономичны. История турбокомпрессоров началась ещё в конце XIX века. Рудольф Дизель и Готлиб Даймлер проводили исследования с целью повысить мощность двигателя внутреннего сгорания и снизить расход топлива. Достичь таких результатов они хотели, увеличив степень сжатия воздуха, поступающего в камеры сгорания. А в 1905 році вчений з Швейцарії, Альфред Бюхі досяг 40%-го збільшення потужності двигуна шляхом нагнітання повітря за рахунок енергії вихлопних газів.

 

Турбокомпрессоры получили широкое применение в судостроительстве и авиации, однако в автомобильной промышленности применяться стали они лишь после Второй мировой войны. Устанавливались они изначально лишь на гоночные автомобили. Выйти в серийное производство автомобилям с турбированными двигателями мешал высокий расход топлива по сравнению с атмосферными вариантами. Да и ресурс работы первых турбин был довольно малым. Однако, в 1977 году компания Saab установила турбину на автомобиль Saab 99 Turbo, и это стало переломным моментом. Конструкція турбонагнітача була значно дороблена і покращена. Вийшов незабаром після цього Mersedes-Benz 300 SD став першим легковим турбодизельним автомобілем.

 

Турбіни стали оснащуватися великою кількістю датчиків і клапанів, які оптимізували їх роботу. Наприклад, *актуатор турбіни* дозволяє продовжити термін служби пристрою, захищаючи турбіну від надмірних навантажень. Відводячи зайве тиск вихлопних газів в колекторі при високих оборотах двигуна, цей клапан рятує турбіну від перегріву і виходу з ладу. А зниження максимальної робочої температури дозволяє розширити спектр застосовуваних при виготовленні матеріалів, пофантазувати з конструкцією і додатковою функціональністю турбіни. Крім цього перепускного клапана, сучасні турбіни оснащуються та іншими додатковими пристроями, що оптимізують роботу двигуна.

Інші статті