Практичні аналогічні турбокомпресори ТКР 6.1 БЗА і ТКР С14-194-01 Чехія успішно використовуються з різними модифікаціями дизельних двигунів, використовуваних на автобусах ПАЗ. Якщо вирішите купити турбіну ПАЗ, вибравши з даних популярних зразків, то їх можна встановити самостійно. Робота не складна, але вимагає ретельності, щоб не завдати пошкодження турбіні і не втратити гарантію.
Перед установкою вибраної моделі турбіни на двигун ПАЗ потрібно оглянути виріб на відсутність пошкоджень. Крім того, особливу увагу слід приділити входу в компресор і виходу з турбіни і переконатися у відсутності там різних частинок ― навіть дрібних. На великих обертах будь невеликий сторонній предмет має великий руйнує силою. Також, при монтажі турбіни в її порожнині не повинна випадково потрапити бруд. Перед установкою ТКР 6.1 БЗА або ТКР С14-194-01 Чехія необхідно змінити масло в двигуні автобуса, це ж стосується масляного фільтра. При установці слід використовувати нові прокладки. При цьому не можна користуватися герметиками. Після перевірок виконується монтаж турбіни на двигун:
1. При установці весь кріплення (болти, гайки) повинен бути затягнутий з силою, зазначеної в інструкції.
2. Вхідний отвір маслоканала потрібно повністю заповнити маслом з подальшим проворачиванием крильчатки турбіни, що гарантує попадання масла на підшипники.
3. Перед підключенням масляного шланга потрібно кілька разів провернути двигун до появи рівною струменя масла, що запобіжить "сухий" запуск турбіни. Після чого закінчити монтаж турбіни.
4. Після повного монтажу агрегату виконується холодна прокручування двигуна ― не менше, ніж 20-30 сек., це заповнить повністю маслосистем.
5. Виконати запуск двигуна і нехай він кілька хвилин пропрацює на холостих обертах.
6. Перевірити відсутність слідів підтікання масла.
Вибрати з представлених моделей і купити турбіну ПАЗ Ви зможете в компаніях Альянс Турбо і Скіф-Турбо, багаторічних партнерів виробників турбокомпресорів з доставкою в Україні та РФ.