Всі типи турбін чутливі до якості мастила. Серцевина турбін, найчастіше, підлягає достроковій заміні з причин не правильної або недостатньої мастила, яких можна було легко уникнути, виконуючи кілька правил при експлуатації автомобіля:
1. Після запуску двигуна необхідно дати йому можливість попрацювати без якого-небудь навантаження близько хвилини. Нормальний робочий тиск в турбіні створюється за лічені секунди ― це означає, що турбіна вже працює на десятках тисяч обертів, але кількість мастила ще обмежена. Тому, якщо яким-небудь чином навантажити двигун (будь-яке натиснення педалі газу), то це призводить до значного дефіциту мастила серцевини турбіни. Це веде до підвищеного зносу і передчасної поломки виробу.
2. Рушати, їхати на невеликих обертах, не перегазовывая.
3. Після їзди на високих обертах і подальшій зупинці, необхідно дати мотору опрацювати 3-5 хв. на холостому ходу. При активній їзді турбіна розганяється до максимальних оборотів, що призводить до її сильного нагріву. Різке вимикання двигуна зупиняє підведення масла, а тому серцевина турбіни переносить різкі перепади температури. Це причина, яка згубила не одну турбіну.
4. Следует избегать работы двигателя на холостом ходу более 20-30 мин. В такой ситуации, все виды турбин генерируют низкое давление, что часто становится причиной протеканий паров масла через соединения турбокомпрессора.
5. Своевременно менять масло, масляный, воздушный фильтра. Контролировать уровень масла, доливать его своевременно.
Для зимних условий специалисты, еще категоричней: плохо нагружать турбину до температуры 50°С и рекомендуют до этой отметки держать до 2000 об./мин. Особенно актуально для дизельных моторов.
До того ж важливо купувати якісні довговічні комплектуючі, від хороших виробників, що надають гарантійне обслуговування та супровід після покупки.