Відновлення клапана скидання турбіни: ремонт турбін К27-541-01
Виконуючи ремонт турбін к тракторам ХТЗ на двигуні Д260, майстри стикаються з проблемою в роботі скидає клапана. Найчастіше це пов'язано з його забрудненням і неправильною роботою. Але іноді він виходить з ладу із-за втоми металу або заводського шлюбу, вимагаючи ремонт турбін К27-541-01.
Відбувається сильне засмічення з-за високої температури в турбіні. Мікроскопічні частинки пилу, потрапляючи в повітряну систему, накопичуються на стінках повітроводів, холодної равлики турбіни і на клапані скидання. Під впливом високої температури вони цементуються і блокують нормальну роботу клапана, потрапляючи в його механізм. Все це навіть незважаючи на наявність мультициклони, основного і запобіжного паперового фільтр-патрони, все одно в запилених полях доводиться спостерігати попадання пилу в повітряну систему.
Определить неполадки в работе клапана довольно просто. На низких оборотах трактор работает нормально, но при длительной работе на постоянно высоких оборотах двигатель начинает работать неровно со скачками оборотов. Это значит идет переддув и двигатель задыхается от большого количества воздуха, солярка в такой смеси не воспламеняется и вылетает в трубу, увеличивая расход. Но бывает, что загрязненный клапан заклинило в положении сброса и двигатель работает как обычный атмосферник, тогда созревает мнение что необходим ремонт турбин.
Ремонт турбін к тракторам ХТЗ по заміні клапана досить дешеве рішення. Після проведення діагностики майстер знімає клапан і проводить його ревізію. Якщо його можливо відновити, то проводиться реставрація. В будь-якому іншому випадку потрібно його заміна. При такому легкому ремонті проводиться повна діагностика турбіни, яка покаже стан турбіни. Можливо, при перевірці клапана будуть виявлені серйозні дефекти, що вимагають ремонт турбін.