Продавець Скіф-Турбо розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
72 відгуків
+380 (96) 307-63-97
+380 (66) 746-22-28
+380 (96) 044-21-60
69000, улица Александровская, 35, Офис 612 Бизнес центр "Элемент", Запоріжжя, Україна
Кошик
Скіф-Турбо

Масло. Рівень масла. Масло в середньому корпусі.

Масло. Рівень масла. Масло в середньому корпусі.

Багато хто, хто стикався у виходом турбокомпресора з ладу, вважають що масло потрапляє в корпус компресора або в корпус турбіни із за того, що ущільнювальні кільця перестають його утримувати. Тобто вважають, що внутрішня порожнина корпусу підшипників заповнена маслом під тиском і в якийсь момент вона починає витікати назовні.

Давайте спробуємо розібратися, скільки масла, де і в якому стані воно знаходиться в корпусі підшипників? Раніше, у введенні, я вже піднімав тему олії в середньому корпусі. Тепер розглянемо її більш докладно.

Справа в тому, що масло в середньому корпусі, в різних зонах, знаходиться під різним тиском і в різному стані.

Масло, поки воно не пройшло зазори в підшипниках, знаходиться під тиском. Як тільки масло проходить підшипники, воно починає стікати самостійно. І масляний насос, що подає масло в турбіну, тут вже не беруть. Зазори в підшипниках настільки малі, а діаметр зливного отвору настільки великий, що в нижній частині внутрішньої порожнини середнього корпусу, збирається всього кілька міліметрів масла в рідкої фракції. Так само масло в рідкої фракції, у вигляді масляної плівки знаходиться на всій внутрішній поверхні порожнини корпусу підшипників. Зі стінок воно стікає вниз до зливного отвору. Конструктивно порожнину корпусу підшипників оформлена так, щоб стекающее олія не потрапляло в зону роботи ущільнювальних кілець.

Отже, наявність масла в рідкій фракції в середньому корпусі:

- масло під тиском знаходиться в каналах подачі масла до підшипників;

- олія у вигляді плівки на стінках внутрішньої порожнини корпусу підшипників;

- невелика кількість масла в районі зливного отвору корпусу підшипників.

Інший обсяг порожнини заповнений маслом у вигляді бризок і аерозолю. Деякий кількість масла, минаючи підшипники, потрапляє на відображають елементи газодинамічних ущільнень. Так як ці елементи знаходяться на валу ротора, то і частота обертання цих елементів відповідає частоті обертання ротора. Десятки тисяч оборотів в хвилину! (у легкових турбін - більше сотні тисяч!). Потрапивши на відображає елемент, масло розпорошується в аерозоль і потім конденсується на стінках внутрішньої порожнини корпусу підшипників. Цей масляний аерозоль і служить мастилом для кілець ущільнення. Казалось, бы этот масляный аэрозоль должен проходить через тепловые зазоры в уплотнительных кольцах турбины, конденсироваться в корпусе компрессора, или сгорать вместе в выхлопными газами в корпусе турбины. Но этого не происходит. Со стороны колеса турбины, его не выпускает давление выхлопных газов. Да, давление выхлопных газов не велико, но давление масляного аэрозоля вообще отсутствует (при исправном двигателе! Когда газы из картера, через сливную трубку турбины не повышают давление во внутренней полости корпуса подшипников!). З боку колеса компресора, для недопущення виходу масляного аерозолю, завжди ставиться мінімум двоступеневе газомасляное ущільнення. Яке успішно справляється зі своїм завданням, поки у справу не вступає занадто велика кількість газів з картера.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner