Продавець Скіф-Турбо розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
72 відгуків
+380 (96) 307-63-97
+380 (66) 746-22-28
+380 (96) 044-21-60
69000, улица Александровская, 35, Офис 612 Бизнес центр "Элемент", Запоріжжя, Україна
Кошик
Скіф-Турбо

Що таке інтеркулер? Або радіатор турбокомпресора.

Що таке інтеркулер? Або радіатор турбокомпресора.

Що таке інтеркулер? Радіатор турбокомпресора.

Інтеркулером — це проміжний охолоджувач наддувного повітря, що представляє собою теплообмінник , найчастіше радіатор для охолодження наддувочного повітря. В основному використовується в двигунах з системою турбонаддува, йди турбіни.

Інтеркулер призначений для вилучення тепла з повітряного потоку, який нагрівається при стиску в компресорі. Існує дуже багато критеріїв, якими керуються при створенні інтеркулера. Основні серед них — це максимальне охолодження повітря і мінімальні втрати тиску наддуву, при збільшення інерції потоку.

Вчені і винахідники всього світу постійно придумують нові пристрої для підвищення продуктивності турбокомпресора, турбіни. Наприклад - це інтеркулер, він же радіатор турбіни або проміжний охолоджувач.

 При сжатии в турбину воздух нагревается, а его плотность уменьшается. Таким образом в камеры сгорания закачивается воздуха меньше, соответственно и качество газообмена и КПД мотора падают Нужно было охладить воздух, для этого и начали использовать интеркулер. Существует несколько, а точнее два основных вида - без промежуточного теплоносителя и с промежуточным. В первом случае воздух, который поступает в двигатель, охлаждается наплывающим потоком воздуха. Такой способ реализуется с помощью медных труб большого диаметра, распологающихся перед радиатором охлаждения двигателя. Система начинает работать с 30 км/ч, и не требует сложного оборудования, но очень громоздка, и чаще всего применяется на грузовиках. Ну а втором случае - при помощи теплоносителя (тосол, вода например) по системе радиаторов и с электоприводным насосом. Вторая система поддается регулированию и на сегодняшний момент является самой эффективной и компактной. Промежуточный охладитель, он же интеркулер, не только увеличивает мощность двигателя, но и снижает тепловые нагрузки, уменьшает выбросы окиси азота и уменьшает расход топлива.

Велика ефективність інтеркулера виражається здатності знижувати температуру вхідного потоку.І якщо інтеркулер охолоджує повітря до температури навколишнього середовища, його ефективність становить 100%, але найчастіше цього досягти не можливо. Тому більшість інтеркулерів працюють з ефективністю 70=80% - і це теж дуже навіть непогано.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner