Продавець Скіф-Турбо розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
71 відгук
+380 (96) 307-63-97
+380 (66) 746-22-28
+380 (96) 044-21-60
69000, улица Александровская, 35, Офис 612 Бизнес центр "Элемент", Запоріжжя, Україна
Кошик
Скіф-Турбо

Пристрій системи змінюваної геометрії.Актуатор.

Пристрій системи змінюваної геометрії.Актуатор.

Що таке актуатор? Це виконавчий пристрій системи автоматичного керування або регулювання, яке впливає на процес відповідно до одержуваної командною інформацією. В нашому випадку, командною інформацією служить або тиск у корпусі турбіни, або розрядження в голівці блоку циліндрів. Впливає актуатор на процес допомогою переміщення штока. Актуатор перетворює вхідний пневматичний сигнал у вихідний механічний імпульс. Є актуатори і з електронним управлінням. Але якою б керований сигнал надійшов на актуатор, відповіддю буде механічні переміщення штока, або важеля. У свою чергу переміщуваний шток або важіль буде керувати вестгейтом або системою змінюваної геометрії. Нічого складного немає. Шток, тарированная пружина, мембрана з прорезининной тканини і сам корпус. Неприємності може піднести мембрана, тобто в мембрані, з часом, може утворитися прорив.

З цього моменту актуатор виходить з ладу. Так як актуатор управляє вестгейтом або системою змінюваної геометрії, то ці сайти будуть працювати неправильно. А це позначиться на роботі турбіни.

Система змінюваної геометрії це сайт який монтується в корпусі турбіни. Складається лопаток з жароміцної нержавіючої сталі і елементів зв'язують цей вузол воєдино і надають синхронність роботи лопаток. У кожної лопатки є вісь і важіль керуючий нею. Призначення цього вузла: в залежності від положення штока актуатора, направляти вихлопні гази на лопатки колеса турбіни або пускати їх по дотичній. Тим самим регулюючи частоту обертання вала.

Що таке вестгейт? Це перепускний клапан в корпусі турбіни (чавунної равлику). Цей клапан, при необхідності, перепускает вихлопні гази в обхід колеса турбіни і тим самим не дає валу набрати занадто великі обороти. Не допускаючи таким чином перенаддува і обмежуючи обертання вала в тих режимах на які він не розрахований.

При выходе из строя актуатора, работа турбины на запредельных режимах вращения вала ротора ведет к перегреву подшипников и выходу турбины из строя. Что бы этого не произошло, нужно время от времени обращать внимание на работу актуатора. Самый простой способ: при заведомо исправном и правильно настроенном двигателе, погазовать на месте. При этом наблюдая за штоком или рычагом актуатора. На определенных оборотах, шток придет в движение. Достаточно запомнить на каких оборотах двигателя актуатор начинает срабатывать, чтобы в дальнейшем, это служило ориентиром для контроля исправности последнего. Для отримання більш точних результатів, актуатор можна перевірити на стенді (як пневматичний, так і електронний).

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner